بیخودی ها

 

 

 

 

 

می دوی  و می دوانی مرا 

 

دیگر بس است...بنشین گوشه ای 

 

تا نفس بریده بنشینم کنارتو 

  

 

 بهار بی تو هیچ زیبا نیست 

 

اولین جمله که در گوشت زمزمه خواهم کرد 

 

 

------------------------------------------------------------------ 

 

 

شیدایی و رسواییست 

 

                              صدای باران 

 

 

نم خورده و بی چتر  

 

                         در آواز تو می گذرم 

 

از کوچه هایی که تهی ست

  

                       از عطر های بهاری تو 

 

 

-------------------------- 

 

 

جایی پیدا کن بیا 

 

                   بنشین کنار من 

 

                        در سایه های آبی رنگ

  

 و از پشت این پنجره ها ی بلند 

 

 نگاه کن به باغ  آرزوی من

 

                                 ببین ... بو کن 

 

                                            فواره های بی رنگ عطر را 

 

 که چون بوسه های شناور 

 

                          از لبان  گلها رها شد ه اند 

 

 

 

----------------------------------------------------------- 

 

 

 

ساز من ...و شعر من.... و من  

 

همه خاموشیم 

 

 

آسمان تا بخواند 

 

 و من بخوانم

 

که عشق برقص آید 

 

باید که تو بیایی 

 

 و می بیاری و 

 

 شور ها ی شیرینت 

 

 تا پهنه های تنهایی من 

 

در قبله های همه روی حسرت 

 

بسوی تو در نماز آیند  

 

----------------------------- 

 

 

 

هر انگشت تو  

 

قلمه های شمعدانی سپید 

 

 کو دستهایت؟ 

 

برف ریز های گلباران  

 

باغچه های شمع دانی محبوب من