زمین سیار ه ایست  

با یک ماه  

 پنج قاره  

 و هفت اقیانوس 

 

تو ماه منی 

که هفت زمین آبی از توست  

 

و شعر من 

گوشه ایی پرشور 

از نمکدان لبخند شماست 

 

و تکامل و بوسه 

در تنهایی ما 

نام زمین را  معنی میکند 

 

-------------------------------------------- 

 

انگار جنگل که بی درخت 

انگار دریا که بی موج ـ بی قایق 

انگار آسمان بی ابر  

                بی ستاره    

                             بی پرنده 

انگار شهر ـ 

بی مردم  

           بی مغازه ها  

                         بی ماشین 

                                      بی بچه های شاد 

 

انگار ...انگا 

                رها کن مرا 

                                تا خلاصه کنم  

                                                   انگار من  

 انگار که من بی تو....خلاص 

 

 

-------------------------------------------------------- 

 

روزگارم بخش بر دو 

نیم از تو  

 نیمی سرود  

 نیمه سرود هم 

 بخش بر دو 

نیم از تو  نیم از می 

 و سهم می هم ـ دو پاره باد 

نیمی خواب  نیم واویلا 

  

سه دانگ از باغهای خوابم به نام تو 

و تمامی ششدانگ واویلا  

با سهم درد و سهم گریه ها  از آن من 

 

و دانگ و دونگ و زنگ و رنگها 

 بماند تا بعد 

 راستی آن لانه شلوغ پرستو ها آیا 

به تمامی ششدانگ 

                           عمر من و تو می ارزید؟