چون آه کوتاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ای گم شده در تاریکی 

پیدا می کنم ترا 

جهان غار تنهاییست 

 ببین مرا هر بامداد

که دستت را 

 می فشارم در دست 

با بوسه های بی صدا 

 

 

------------------------------------------- 

 

تو شبها را برد ه ای با خود  

ستاره را هم  ـ ماه را هم  

آخر این سیاهی را هم ببر با خود 

گفته بودی تاریکی نیست. 

 تا عشق در آستان بامداد

 منتظر نشسته است. 

 

 

---------------------------------------- 

 

دور از توام 

و تو دور از جهان 

 چشمت را 

 روشن داشته ای 

 چشمم نمی بیند 

جز تو  را  

 که می درخشی 

در بوسه ها و شعر ها 

 

 

---------------------------------- 

سنگدل تویی

من هر شب 

 خواب تو را می بینم  

یادم کن ... 

و بگذار 

 شبی هم من

به خوابهای داغ 

 تو سری بزنم. 

 

 

--------------------------------------------------------- 

  

 دیگر تند نمی نویسم 

با تو دیگر شتاب نست 

 تو می رسی و نگاه تو 

 بهار منست. 

 

 

---------------------------------------- 

می ترسم  

تنها باشم  

تنهای تنهای تنها 

و حتی باران هم 

 سراغی نگیرد از من 

شتاب کن بیا 

من و چتر سیاه منتظریم

 

------------------------- 

چشمت را نبینم 

 می میرم 

خوب ...  

باشد نیا به دیدارم

 راحت باش 

 قاتل زیبای من

 

---------------------------- 

با تکیه به سایه تو ایستاده ام

خم نشو سروک من

 نگذار خراب شوم